Har du brug for hjælp, når du benytter de digitale selvbetjeningsløsninger eller Digital Post?
Så kan du kontakte Den Digitale Hotline for selvbetjening. Her sidder medarbejdere klar til at hjælpe dig videre over telefonen.

Hvad kan Den Digitale Hotline hjælpe med?

Den Digitale Hotline vejleder i de digitale selvbetjeningsløsninger, som kommunerne og det offentlige stiller til rådighed. Hotlinen kan også hjælpe med Digital Post. Den Digitale Hotline er bemandet med medarbejdere fra Borgerservice, der kan vejlede i de fleste offentlige digitale løsninger. Den Digitale Hotlines medarbejdere har dog ikke adgang til din konkrete sag og kan derfor ikke foretage direkte sagsbehandling.

Åbningstider:

Mandag til torsdag klokken 8.00 - 20.00
Fredag klokken 8.00 - 16.00
Lørdag lukket
Søndag klokken 16.00 - 20.00

Telefon til Den Digitale Hotline:

70 20 00 00